Оплата і доставка

Як оплатити замовлення?

Готівка: тільки для самовивозу з Київ, вул. Радунська, 3, ліве крило, оф.402.

Готівка при отриманні: оплата при отриманні у відділенні поштового оператора.

Оплата за реквізитами: після оформлення замовлення на сайті ви отримаєте повідомлення з реквізитами для оплати. В призначенні платежу обов’язково вкажіть номер замовлення.
Після оплати просимо повідомити нас повідомленням у Viber, WhatsApp або Telegram за номером +38 (095) 462-18-65.

Оплата онлайн (LiqPay): після оформлення замовлення ви автоматично потрапляєте на сторінку оплати через систему LiqPay.

Які варіанти та терміни доставки?
Відправка замовлень здійснюється у наступний робочий день після дня замовлення.

Замовлення, оформлені до 12-00 відправляються день-в-день, при технічній можливості зробити відправку в зазначений термін.

У період перед святковими датами графік відправок може бути змінено.
Якщо у вас термінове замовлення – зателефонуйте нам і ми відкорегуємо терміни доставки.

Ви можете обрати один із способів доставки:

  • Самовивіз: з понеділка по п’ятницю з 8-30 до 17-00, у суботу з 9-00 до 12-00
    Київ, вул. Радунська, 3, ліве крило, оф.402
    Якщо ви обрали самовивіз, попередньо зателефонуйте або напишіть нам. Ми підготуємо замовлення на зручний для вас час.
  • Нова Пошта:
    Доставка у відділення, поштомат або адресна кур’єром
    Терміни доставки – 1-2 дні;
    Вартість доставки – за тарифами перевізника.
  • Укрпошта:
    Доставка у поштове відділення
    Терміни доставки – 3-7 днів;
    Вартість доставки – за тарифами перевізника.
  • Meest ПОШТА:
    Доставка у відділення або поштомат
    Терміни доставки – 3-7 днів;
    Вартість доставки – за тарифами перевізника.
  • Rozetka Delivery:
    Доставка у магазини Rozetka
    Терміни доставки – 6-5 днів;
    Вартість доставки – 49грн (єдиний тариф)

Після здійснення відправки товару до зазначеного Вами міста, Вам буде відправлено у Viber, СМС-повідомлення та (або) листа на електронну пошту з номером декларації.

Відстежити посилку ви можете за номером ТТН на сайті поштового оператора.

Увага:

У разі відмови від посилки, по якій була здійснена повна або часткова оплата, після того, як вона була передана транспортній компанії, повернення грошей за товар проводиться з вирахуванням суми, витраченої на оплату доставки/послуги вибраної транспортної компанії.

Якщо сума Вашого замовлення менше 300 грн. додатково стягується комісія у розмірі 20 грн., ці кошти йдуть на погашення вартості пакувальних матеріалів витрачених при упаковці Вашого товару для відправки.

Страхувальна вартість замовлення оголошується транспортною компанією як підсумкова сума за замовлення.

Рекомендація:

Прорахуйте вартість доставки товару до Вашого міста у відповідному розділі сайту транспортної компанії, зверніть увагу на те, що може враховуватись “об’ємна вага”.

 

Залишите відгук
На сторінці картки товару перейдіть вниз і над описом товару натисніть на кнопку “Відгуки”.
Зробіть оцінку вибраного товару та напишить сам відгук – обов’язково до заповнення.
Коли всі поля будуть заповнені, натисніть кнопку “Надіслати”.

Якщо ви маєте додаткові запитання – заповніть контактну форму і ми зателефонуємо вам.
Або зв’яжіться з нами за номером +38 (095) 462-18-65 , також пишіть у Viber, WhatsApp або Telegram.

Якщо у вас виникли запитання – заповніть форму.
Ми допоможемо вам!