Оплата і доставка
Готівка: тільки для самовивозу з Київ, вул. Радунська, 3, ліве крило, оф.402.
Готівка при отриманні: оплата при отриманні у відділенні поштового оператора.
Оплата за реквізитами: після оформлення замовлення на сайті ви отримаєте повідомлення з реквізитами для оплати. В призначенні платежу обов’язково вкажіть номер замовлення.
Після оплати просимо повідомити нас повідомленням у Viber, WhatsApp або Telegram за номером +38 (095) 462-18-65.
Оплата онлайн (LiqPay): після оформлення замовлення ви автоматично потрапляєте на сторінку оплати через систему LiqPay.
Які варіанти та терміни доставки?
Відправка замовлень здійснюється у наступний робочий день після дня замовлення.
Замовлення, оформлені до 12-00 відправляються день-в-день, при технічній можливості зробити відправку в зазначений термін.
У період перед святковими датами графік відправок може бути змінено.
Якщо у вас термінове замовлення – зателефонуйте нам і ми відкорегуємо терміни доставки.
Ви можете обрати один із способів доставки:
- Самовивіз: з понеділка по п’ятницю з 8-30 до 17-00, у суботу з 9-00 до 12-00
Київ, вул. Радунська, 3, ліве крило, оф.402
Якщо ви обрали самовивіз, попередньо зателефонуйте або напишіть нам. Ми підготуємо замовлення на зручний для вас час. - Нова Пошта:
Доставка у відділення, поштомат або адресна кур’єром
Терміни доставки – 1-2 дні;
Вартість доставки – за тарифами перевізника. - Укрпошта:
Доставка у поштове відділення
Терміни доставки – 3-7 днів;
Вартість доставки – за тарифами перевізника. - Meest ПОШТА:
Доставка у відділення або поштомат
Терміни доставки – 3-7 днів;
Вартість доставки – за тарифами перевізника. - Rozetka Delivery:
Доставка у магазини Rozetka
Терміни доставки – 6-5 днів;
Вартість доставки – 49грн (єдиний тариф)
Після здійснення відправки товару до зазначеного Вами міста, Вам буде відправлено у Viber, СМС-повідомлення та (або) листа на електронну пошту з номером декларації.
Відстежити посилку ви можете за номером ТТН на сайті поштового оператора.
Увага:
У разі відмови від посилки, по якій була здійснена повна або часткова оплата, після того, як вона була передана транспортній компанії, повернення грошей за товар проводиться з вирахуванням суми, витраченої на оплату доставки/послуги вибраної транспортної компанії.
Якщо сума Вашого замовлення менше 300 грн. додатково стягується комісія у розмірі 20 грн., ці кошти йдуть на погашення вартості пакувальних матеріалів витрачених при упаковці Вашого товару для відправки.
Страхувальна вартість замовлення оголошується транспортною компанією як підсумкова сума за замовлення.
Рекомендація:
Прорахуйте вартість доставки товару до Вашого міста у відповідному розділі сайту транспортної компанії, зверніть увагу на те, що може враховуватись “об’ємна вага”.
Залишите відгук
На сторінці картки товару перейдіть вниз і над описом товару натисніть на кнопку “Відгуки”.
Зробіть оцінку вибраного товару та напишить сам відгук – обов’язково до заповнення.
Коли всі поля будуть заповнені, натисніть кнопку “Надіслати”.
Якщо ви маєте додаткові запитання – заповніть контактну форму і ми зателефонуємо вам.
Або зв’яжіться з нами за номером +38 (095) 462-18-65 , також пишіть у Viber, WhatsApp або Telegram.